Tea skrev:besviken
A bear skrev:Tea skrev:besviken
Det är tyvärr en rätt vanlig reaktion på första tredjedelen av s5. Därefter får den rätt bra fart dock, så häng i.
AKS skrev: (spoiler resten av säsongen) Som många kanske vet så har jag ytterst svårt för Nina i Smile Time eftersom det för mig trampar på Angel som karaktär enbart två veckor efter Cordys död. Och jag gillar inte Nina eller Jenny Mollen heller. Tyvärr färgar vetskapen om Smile Time min upplevelse av detta avsnitt också eftersom jag blir irriterad bara jag ser tjejen. För att inte tala om att karaktären messar med Smile Time som borde vara ett mycket bättre avsnitt för mig än vad det i slutändan är. Ja, ja...
wyndham skrev:Men Nina och skådisen är verkligen pisstråkiga.
(spoiler resten av S5 och BtVS S7) ... precis som att lycklige Angel i End of Days/Chosen får mig att vilja spy av besvikelse.
Men på ett underhållande sätt.ey skrev: (spoiler alla avsnitt NÅGONSIN) ni får inte glömma att Angel inte är för smart och allt för ofta inte alls tänker efter vad han gör fastän han spenderar en stor del av sin tid grubblandes. he's just a bit retarded...
Wes: Knox. you think you can trust him? Them.
Fred: What?
Wes: These...people, the ones you're spending so much time with lately. Knox, for example.
Fred: (flustered) Um, we're, you know, friendly, but he's under me— or I'm on top of him. Professionally! All I'm saying is, he's not evil.
AKS skrev:Det uppmuntras till och med! Så skriv först och läs senare. Det är andra, tråkigare, forum som har tråkiga regler som "läs minst de senaste 1000 posterna innan du svarar och upprepa INGET".
Spike: It was a long time ago. He was a young watcher, fresh out of the academy, when we crossed paths. It was a, what-you-call, battle of wills...and blood was spilled. Vendettas were sworn. It was a whole—
Fred: My God... you're so full of crap.
Spike: Yeah. OK.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare