Ni skulle se mig nu. Herregud… Gaaaahhhhwhäää…
Evil, EVIL Joss. Mitt hjärta klarar inte mer! Fast det är ju så jävla bra. Har alltid tyckt att Fred är ganska tråkig. Visst, småkul då och då men oftast tråkig. När hon väl börjar intressera mig vad händer då? HON DÖR. Haha, såklart.
Och Wes, Wes, Wes… Fred och Wes går runt och är söta som socker. Så kan vi ju inte ha det. Nä, Wes ska icke få vara lycklig. Åh vad jag hatar det! Men inte i närheten lika mycket som jag älskar det. Liiiiiiiiidande.
Tycker om scenen när Fred sjunger och Lorne förskräckt vänder sig om, på en sekund förvandlas hela kalaset till blodspottning och avsvimmande. Från och med detta satt jag på helspänn under resten av avsnittet.
Har självklart inte lyckats undvika namnet Illyria innan jag började se säsong 5. Trodde dock att hon skulle vara smurf-Fred. Men det är tydligen inte Fred. Hon… finns inte längre. (VÄL? Här sitter jag och antar. Jag kanske har fel?) Buhu.
Först Cordy, nu Fred. Who's next?
Lorne är bra igen! Spike och Angel funkar utmärkt ihop! Gunn! Gunn. Um, detta är det närmaste spänning hans personliga storyline någonsin kommit. Fortsätt så!
Knox! Knox. Jag visste det. Inte riktigt kanske… men nu, nu… Argh. Undrar om han dog eller inte…
Feigenbaum.

Det sötaste jag sett på länge. En liten kanin med glasögon.
En liten kanin med glasögon.
Åh, Wes och Freds sista scen. Fan, Freds sista scen. Sista scen. Sista scen… åh…
Ledsen nu.
Please, Wesley, why can't I stay?
Nu ska jag se nästa avsnitt! Så. Spännande.