När jag läste era inlägg kom jag på mig själv med att faktiskt hoppas på en säsong 6.
dumma, dumma *slår mig själv med blå toffel i huvudet*
'Ai skrev:Som jag fattat det: Orsaken som WB la fram var att den inte repriserade bra. Alltså att den inte lockade nya tittare under reprisomgångar och därför föll också reklamintäkterna då.
Om man sen håller med om det som orsak är ju en helt annan sak. Dessutom så har ju dom serier som skulle fylla Angels 'slot' floppat tittarmässigt. Ta The Mountain tex. En av den seriens uppgifter var ju att plocka upp tittare ur den tittargruppen som följt Angel, vilket den inte gjorde och är också nedlagd nu har jag för mig.
HeY skrev:Har hört den anledningen innan men jag köper den inte. Tycker inte att man kan lägga ner en serie bara för att repriserna går dåligt!
Ai skrev:HeY skrev:Har hört den anledningen innan men jag köper den inte. Tycker inte att man kan lägga ner en serie bara för att repriserna går dåligt!
Nej, vem gör?
Therealbuffy skrev:maaa vaffö sluta Angel så?? grrr hajar inget!!![]()
KarinMee skrev:Therealbuffy skrev:maaa vaffö sluta Angel så?? grrr hajar inget!!![]()
Jag vet inte varför det slutade så men med tanke på den korta tid de fick på sig att göra en avslutning och att seriens budskap är att fortsätta kämpa så tycker jag att det är en perfekt avslutning.
HeY skrev:KarinMee skrev:Therealbuffy skrev:maaa vaffö sluta Angel så?? grrr hajar inget!!![]()
Jag vet inte varför det slutade så men med tanke på den korta tid de fick på sig att göra en avslutning och att seriens budskap är att fortsätta kämpa så tycker jag att det är en perfekt avslutning.
Jag tycker också att budskapet är väldigt bra men det skulle ju inte skadat med en och till och med flera säsonger till!
Damn you TheWB!!
KarinMee skrev:HeY skrev:KarinMee skrev:Therealbuffy skrev:maaa vaffö sluta Angel så?? grrr hajar inget!!![]()
Jag tycker också att budskapet är väldigt bra men det skulle ju inte skadat med en och till och med flera säsonger till!
Damn you TheWB!!
Det finns nog inga som inte velat ha en säsong till (om de inte är dumma) men vi får vara nöjda med va vi får/fick.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare