A bear skrev:Nä nu jä... vadå säljs inte över telefon? Vadå först till kvarn? Guskelov för blåbussar och lunchraster... hoppas det inte är alltför lång kö.
Vaddå sa de det?
jag har suttit i kö en halvtimma.
A bear skrev:Nä nu jä... vadå säljs inte över telefon? Vadå först till kvarn? Guskelov för blåbussar och lunchraster... hoppas det inte är alltför lång kö.
JoeSweden skrev:Vadå? Kommer inte Stockholmsbiljetterna att släppas över internet? Eller vad sa de? Sitter ju i Gävle jag och kan inte ta mig ner.
gaspode skrev:Yog-Sothoth skrev:var faktiskt lite förvånad över att jag var själv där (Gaspode?)
Du var där några minuter före mig bara, 12:08 står det på min biljett att den skrevs ut
Tomas skrev:Placerades också i "telefonkö" på Biopalatset, och när jag väntat aldelef för länge testade jag sedan att ringa Royal och där kom jag fram direkt. De hade inte mycket koll, men efter ett telefonsamtal fick jag höra att jag förmodligen skulle gå till en biograf.
A bear skrev:Tomas skrev:Placerades också i "telefonkö" på Biopalatset, och när jag väntat aldelef för länge testade jag sedan att ringa Royal och där kom jag fram direkt. De hade inte mycket koll, men efter ett telefonsamtal fick jag höra att jag förmodligen skulle gå till en biograf.
Då tror jag att tjejen i kassan på Royal trodde att jag var du. Hon frågade mig flera gånger om det var jag som ringde nyss. Med tanke på telefonköerna de har verkade det som en rätt konstig fråga, men hon var övertygad om att det var jag som hade ringt dit just då och ville väldigt gärna veta om det var så... och där stod jag och hoppade av otålighet och ville bara ha min biljett.
Tomas skrev:Flera browncoats i Malmö såg nog filmen på förhandsvisningen i slutet av augusti.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare