Hej!
Tack för ditt mail.
Filmen "Serinty" har varit på vår hemsida under kommande filmer. Detta var vid den tidpunkten då det fortfarande stod oklart vilken biograf som kommer att få visa den. Nu har det blivit att Astoria Cinema alias Sandrews kommer att visa denna film och inte Sf Bio.
"Serinty" har premiär den 25/11 och Sverige får 10 kopior av filmen. För frågor om vilka städer som kommer visa den eller något annat dylkt får ni vända er till Sandrews Biografer. Deras hemsida är http://www.sandrews.se
Hoppas jag har klargjort den förrvirrande situationen!
Glorificus skrev:10 kopior låter ju betydligt bättre än 5 kopior som det väl var tidigare. :) Om nu informationen stämmer.
CheeseGuy skrev:Nu har jag äntligen fått Visual Companion-boken. Har bara bläddrat igenom den snabbt, men den ser riktigt trevlig ut.
LWes skrev:Tyvärr finns det ingen sån i Visby.
Jag har faktiskt aldrig förut tänkt på att det finns olika biografkedjor som visar olika filmer förut![]()
Men det verkar ju som att dvd:n inte kommer väldigt långt efter premiären så det är lugnt.
CheeseGuy skrev:Nu har jag äntligen fått Visual Companion-boken. Har bara bläddrat igenom den snabbt, men den ser riktigt trevlig ut.
Serenitytidning? Serien eller är det en sådna där Behind the scenes med massa foton-sak?Nyx skrev:Vågar inte ens öppna min inköpta Serenitytidning av spoilerrädsla.
Nyx skrev:Huvudet på spiken, Joe, det är den - "The official movie magazine". Tänker som sagt INTE att läsa den förrän efteråt.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare