top 250: #136

Yog-Sothoth skrev:Snälla, sätt en spoilervarning i rubriken... Det är svårt att veta ifall inläggen är spoilermarkerade eller ej.
gaspode skrev:Argh! nu gick jag in och gjorde det, och när det var klart så kommer man tillbaka till tråden, och gissa om jag läste en halv rad som började "mest chockerande?" innan jag fattade vilken tråd jag var i?
Jaja, the perils of moderating när man är trött antar jag.
The Digital Bits skrev:Our ever reliable industry sources are telling us that Universal will soon announce the DVD release of Joss Whedon's Serenity for 12/20. Early word indicates that the disc may include Whedon audio commentary, along with at least 4 behind-the-scenes featurettes (Future History, We'll Have a Fruity Oaty Good Time, Re-Lighting the Firefly and What's in a Firefly), a video introduction to the film by Whedon and 6 minutes worth of outtakes. Some of the details on the extras comes from the BBFC website (click the link and hit enter). We'll post more as it comes in.
caffeineaddict skrev:Serenity på DVD innan årsskiftet? Oh, happy day!
A bear skrev:caffeineaddict skrev:Serenity på DVD innan årsskiftet? Oh, happy day!
Sweeet. Men bara ETT kommentarsspår? Jag vill få med ett med casten också... och fullängdsversionen av "Mosquito"... och en modell av båten i skala 1:72... och... äh. Man får väl nöja sig.
CheeseGuy skrev:Synd att den inte fortsätter lite till (det hade visserligen varit en kvart till eller nåt i så fall), för precis efter det slutar så kommer en av mina absoluta favoritsekvenser.
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Synd att den inte fortsätter lite till (det hade visserligen varit en kvart till eller nåt i så fall), för precis efter det slutar så kommer en av mina absoluta favoritsekvenser.
Oh, God, oh, God, we're all gonna die? Och den långa scenen utan klipp?
CheeseGuy skrev:Se de första nio minuterna av Serenity!
Fast om jag inte hade sett filmen redan så hade jag låtit bli.
Synd att den inte fortsätter lite till (det hade visserligen varit en kvart till eller nåt i så fall), för precis efter det slutar så kommer en av mina absoluta favoritsekvenser.
Matt skrev:Är det nån som har ackord/tab till Firefly sången?
Yog-Sothoth skrev:Har missat några veckor på forumet, så jag orkar inte riktigt bläddra igenom alla trådar, men någon kanske kan svara på följande frågor:
1. Vilken biokedja kommer att visa Serenity? Jag ser att SF kommer att visa den, men Sandrewmetronome listar inte filmer så långt fram som i november. Tråkigt om den bara går på värdelösa biografer för oss göteborgare (dvs SF:s biografer).
2. När släpps biljetterna?
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare