I serien verkade det som om det bara handlade om några få skepp och man undrade varför de inte dog ut ifall de flög utan strålningssköldar (eller vad det nu var) men nu skulle det ju kunna finnas flera hundratusen (Edit: såg filmen och de säger att befolkningen var 30 miljoner) som inte lär ha något problem att hitta skepp, vapen och reservdelar på en planet vars befolkning brukade vara 1000 gånger större.
Någon som har en teori om hur Mr Universe lyckas spela in meddelandet på sin "Buffybot" med the Operative och 20-30 soldater i rummet samt ett svärd i magen? De andra stannade dessutom för att slå sönder hans utrustning och de borde inte ha lämnat honom krypande på golvet.
Det bästa jag kommer på är att han antingen hade en sista önskan om att få dö i armarna på sin älskling

Ja just det...
Rombat skrev:Nyx skrev:Wash!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What she said!
x$%)=&#/(#(/&%¤%&/()(/&¤#"!!½½! Joss! Min Wash! Han kunde haft ihjäl vem som helst utom just Wash (och möjligtvis Kaylee) och jag hade varit nöjd. Och man fick ingen tid att sörja heller, igång med mer blod direkt.
Fast jag kanske skulle sova innan jag kommer med mer synpunkter. Kom hem för en halvtimme sedan. Länge leve tågförbindelser.
What he said!
Hur skulle man klara sig utan tåg?