Peak skrev:Har nån länkat till den här recensionen på Serenity än? (Orkar inte kika igenom hela tråden): http://www.leesmovieinfo.net/Article.php?a=693
Mannen som recenserat verkar inte veta mycket om vare sig Joss eller Firefly..
CheeseGuy skrev:Angående effekterna: Jag förstår inte riktigt varför de flesta (fans i alla fall) tycker att effekterna är så fantastiska. I trailern ser de som sagt OK ut (recensentens jämförelse med Chronickles of Riddick låter faktiskt rimlig), men inte mer. (Inte för att det är jätteviktigt (se bara på serien, eller Buffy/Angel), och jag är övertygad om att de används på ett bra sätt.)
Yog-Sothoth skrev:Personligen tycker jag det är intressant det han säger, att han efter att ha sett filmen fortfarande inte förstår något. Detta är något jag har varit orolig över från början; hur mycket förkunskap krävs? Detta är förstås inget problem för oss, men man kan jämföra det med hur många tycker att Star Trek-filmerna är så dåliga, delvis för att de inte är insatta i bakgrunden och relationerna mellan karaktärerna. Det vore ju kul för Joss och gänget om Firefly-historien fick ett erkännande bortom oss insatta galningar.
AKS skrev:Men betyder detta (jag hasade mig hit från VM-tråden) att du tycker att malavel är fel och ful?
AKS skrev:Håll er borta från spoilers om Serenity som ni skulle hålla er borta från ett utbrott av digerdöden... helt seriöst.
Yog-Sothoth skrev:Jag har läst ganska många spoilerberikade recensioner, och ingen har lärt mig mer om filmen än det man ser i trailern. Det säger en del om hur mycket de visar i trailern.
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag har läst ganska många spoilerberikade recensioner, och ingen har lärt mig mer om filmen än det man ser i trailern. Det säger en del om hur mycket de visar i trailern.
Trailern är ju bara action, action, action. Jag hoppas verkligen i sådana fall att de recensionerna är rätt återhållsamma med spoilers annars kommer jag bli väldigt besviken.
AKS skrev:Undras om jag kan glömma om jag skrubbar min hjärna med Svinto?
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare