Yog-Sothoth skrev:Lobo skrev:Beställde just Firefly DVDn region 1 från Loaded247. Vill bara tacka er här på forumet då jag antagligen inte köpt serien... 27.99 pund med fri frakt baby!
Ursäkta att jag postar det här egentligen meningslösa och lite tykna svaret, men det heter gratis och inte fri. Dessa satans anglifieringar som förstör vårt språk!
CheeseGuy skrev:Nu har jag till slut tänkt köpa Firefly. Det vore ju kul om jag får boxen innan jag ser filmen om (höhö) precis två veckor. (Förhoppningsvis.)
Vilken version är bäst? Vad är det för skillnader på R1 och R2? De har R2 Australien på Axel music för 249 kr, är det ett bra val?
Noggster skrev:jag skulle vilja ha subs som översätter det kinesiska dom säger åxå.. fan va tufft!
Ai skrev:Hälsa maken från mig att: Pfft! "Har den redan" är inget argument för att inte beställa.
Binchy skrev:Retar mig på en sak med min (annars jättefina) Firefly-box. Den består av fyra fodral med en skiva i varje. På tre av dem är Mal, Zoe och Jayne. So far so good. Men på den fjärde är Book!?! Borde det inte varit Wash eller Kaylee, eller möjligvis Inara? Han är dessutom på andra skivan, Zoe kommer först på fjärde. HON borde ju varit på andra.
Sorry, rant's over...
wyndham skrev:Wash, Kaylee och Inara? Det är väl ändå Simon och River man saknar mest! Men det är en väldigt fin Book-bild.
Binchy skrev:Hur är det med baksidorna, eller insidorna. Med framsidan på själva boxen så har vi en herrans massa sidor...
Faktum kvarstår; det är många som känns mer självklara representanter för serien än just Book. Det är inget FEL på honom, men han är lite i bakgrunden.
noike skrev:Men så ni tycker att Book inte borde vara på omslagen? That's racist!
A bear skrev:http://imdb.com/title/tt0274518/ ?
fripp21 skrev:Damn you, FOX.
noike skrev:Men så ni tycker att Book inte borde vara på omslagen? That's racist!
River: No. Can't. Too much hair.
fripp21 skrev:noike skrev:Men så ni tycker att Book inte borde vara på omslagen? That's racist!River: No. Can't. Too much hair.
fripp21 skrev:noike skrev:Men så ni tycker att Book inte borde vara på omslagen? That's racist!River: No. Can't. Too much hair.
fripp21 skrev:Först och främst går väl ändå River och Simon bort. Annars skulle man spoila piloten Serenity kraftigt. Göra om FOX's stora misstag och inte utnyttja kraften i piloten? Nej.
144 kroner bara!
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare