Illyria skrev:Och därför skrev jag "vänta på en bra kopia". För det är filmen värd, att den åtminstone kan ses i så bra kvalitet som möjligt.
Jag pratar alltså som en dvd-rip som lär komma när R1an släpps.
Tob skrev:http://www.axelmusic.com/productDetails/025192632723
R1an. Inte helt billigt. Men än så länge är det 10% rabatt på framtida beställningar vid förhansbokning. Dessutom tenderar Axelmusic att få ut releaserna skamligt tidigt. Funderar starkt på att förhansboka den-
Illyria skrev:Vad vann Nyx? Alla i Malmö fick något, jag vann en miniposter.
Måste beklaga mig lite också: varför fick Sandrews visa filmen? De har så otroligt obekväma stolar, som faktiskt förstör filmupplevelsen. Det skulle varit SF.
Tob skrev:http://www.axelmusic.com/productDetails/025192632723
R1an. Inte helt billigt. Men än så länge är det 10% rabatt på framtida beställningar vid förhansbokning. Dessutom tenderar Axelmusic att få ut releaserna skamligt tidigt. Funderar starkt på att förhansboka den-
Tomas skrev:Hemma igen nu efter en biokväll jag sent ska glömma:).
Grattis till Nyx och killen som satt bredvid mig på rad 10 (plats 109 har jag för mig. Du skrev att du hört om förhandsvisningen från buffyforum och det skulle vara kul att veta vem du är ifall du läser detta) som vann tshirts mm.
Yog-Sothoth skrev:Tomas skrev:Hemma igen nu efter en biokväll jag sent ska glömma:).
Grattis till Nyx och killen som satt bredvid mig på rad 10 (plats 109 har jag för mig. Du skrev att du hört om förhandsvisningen från buffyforum och det skulle vara kul att veta vem du är ifall du läser detta) som vann tshirts mm.
...såvidare det inte var den killen som satt och skrek och applåderade. *grrr*
Matt skrev:Yog-Sothoth skrev:Tomas skrev:Hemma igen nu efter en biokväll jag sent ska glömma:).
...såvidare det inte var den killen som satt och skrek och applåderade. *grrr*
Fel biograf. I sthlm var det bra stäming.
Matt skrev:Jag fick en CD av Joesweden
Tack Joe.
Ska kolla vad det är på den nu.
malavel skrev:Matt skrev:Jag fick en CD av Joesweden
Tack Joe.
Ska kolla vad det är på den nu.
Så det var JoeSweden som kastade en CD på mig. Jag fattade dock inte att det var nån slumpmässig utdelning, trodde att det var nån som lämnade en cd till han som satt till höger om mig. Så jag gav cd:n till honom.Var det nått kul på den?
Måste säga att jag älskar extra benutrymme! Kunde räta ut benen helt utan att ens nudda stolen framför. Så himla underbart!
Matt skrev:Jag måste köpa en plasmatv och hemmabioljud innan Serentity släpps på dvd.
Yog-Sothoth skrev:Matt skrev:Jag måste köpa en plasmatv och hemmabioljud innan Serentity släpps på dvd.
Var hemma hos en kompis som har en splitter ny plasma-TV för ca 30.000. Var inte särskilt imponerad alls... en tv med bra bildrör slår den bilden rätt. Det är klart, design kanske väger över kvalitet i det fallet...
EDIT: Matt, jag försöker verkligen inte dämpa din entusiasm på något sätt, ville bara lufta mina tankar i och med att du nämnde plasma-TV som ett stort plus vad gäller att kolla på film.
Zaxx skrev:Yog-Sothoth skrev:Matt skrev:Jag måste köpa en plasmatv och hemmabioljud innan Serentity släpps på dvd.
Var hemma hos en kompis som har en splitter ny plasma-TV för ca 30.000. Var inte särskilt imponerad alls... en tv med bra bildrör slår den bilden rätt. Det är klart, design kanske väger över kvalitet i det fallet...
EDIT: Matt, jag försöker verkligen inte dämpa din entusiasm på något sätt, ville bara lufta mina tankar i och med att du nämnde plasma-TV som ett stort plus vad gäller att kolla på film.
Av ca 20 Plasma jag synat VÄL är bara 2 godkända i mina ögon... sjukt egentligen. Men jag har väl skämt bort migsjälv med BILDRÖR!!!! som fortfarande är ÖVERLÄGSET de andra.. (om vi inte snackar 50k plus saker)
Matt skrev:Projektor då?
Of topic!
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare