Det enda problemet nu är att få tillbaks den från henne..

Vad har ni sagt till andra för att få dom att börja titta? Och vad tycker dom firefly?
lo skrev:Missen jag gjorde var nog att säga att den redan var nedlagd.. konstigt nog inte det mest säljande argumentet..
Tinwiel skrev:Nä. Ingen verkar bry sig fastän jag tjatar om Firefly hit, Veronica Mars dit, och lite Wonderfalls. Tröga är vad dom är. Jag däremot, jag är som Yalla yoghurt. Ehm.
smellysock skrev:Jag lyckades få en kompis till mig att titta på Firefly. Hon var lite skeptisk i början men nu älskar hon serien lika mycket som jag. Bra för mig eftersom jag inte behöver gå och se Serenity ensam!
Binchy skrev:För övrigt (alla här har väl dem redan, men, men) så ligger Firefly på dvd-r ute på PirateBay, enligt maken.
The Ankh skrev:Binchy skrev:För övrigt (alla här har väl dem redan, men, men) så ligger Firefly på dvd-r ute på PirateBay, enligt maken.
jag kan tänka mig att ladda ner mycket, men Jossy stuff I gotta own!
Så.. det blir köpa boxen, både filmen och serien! jäj!
Binchy skrev:Innan han hittade dem där, så hade vi dem bara på DivX, eller vad det heter, då sa han att "vi kan köpa Firefly, så snart du vet att du verkligen gillar det". När han nu hittat dem, så tycker han att "der räcker väl med de brända". Jag får väl få honom att gilla det, så kanske jag kan få köpa dem senare.
noike skrev:Men! Då kan han ju ladda ner ishockey eller vad det nu var han tittade på i efternad när han vet att att han gillar utgången. Nästan samma sak.
noike skrev:Binchy skrev:Innan han hittade dem där, så hade vi dem bara på DivX, eller vad det heter, då sa han att "vi kan köpa Firefly, så snart du vet att du verkligen gillar det". När han nu hittat dem, så tycker han att "der räcker väl med de brända". Jag får väl få honom att gilla det, så kanske jag kan få köpa dem senare.
Men! Då kan han ju ladda ner ishockey eller vad det nu var han tittade på i efternad när han vet att att han gillar utgången. Nästan samma sak.
Pixelle skrev:Jag har lyckats omvända en kompis. Det krävdes inte särskilt mycket övertalning eftersom han redan gillade sci-fi, men att få honom igenom de sex första lite småtråkiga avsnitten var knepigare. Men efter Our Mrs. Reynolds var han såld... tills vi gick och såg Serenity vill säga. Efter det försvann intresset helt...
Tob skrev:noike skrev:Binchy skrev:Innan han hittade dem där, så hade vi dem bara på DivX, eller vad det heter, då sa han att "vi kan köpa Firefly, så snart du vet att du verkligen gillar det". När han nu hittat dem, så tycker han att "der räcker väl med de brända". Jag får väl få honom att gilla det, så kanske jag kan få köpa dem senare.
Men! Då kan han ju ladda ner ishockey eller vad det nu var han tittade på i efternad när han vet att att han gillar utgången. Nästan samma sak.
LOL
Men kan du inte beställa den utan hans vetskap?
Binchy skrev:Han köper ju inte ishockey, eller TV-serier han bara har hört är bra heller. Han köper Seinfeld och Simpsons, som han har sett och som han vet att han gillar.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare