Det verkar nästan som om Fox Home Video har en annan marknadsföringsavdelning än Fox Channel, en som vet hur saker och ting ska göras
Precis så är det faktiskt!
På Fox Home Video jobbar en kille som heter Peter Staddon.
Han är marknadsansvarig för DVD och Video i hela världen efter vad jag förstått..
Jag har läst en del postningar av honom på det excellenta men ack så stora forumet
http://www.hometheaterforum.com, och han ger alltid ett otroligt kunnigt och bra intryck, han lyssnar verkligen på vad folk har att säga om utgåvor och önskemål.
Nämnas kan att det var mycket nära att Office Space fick den behandling den förtjänade på grund av ett upprop på forumet, men sen kom agenter in i bilden och "things got ugly"
Han har även delat ut gratiskopior av OMWF som Fox hade liggande, vid en tidpunkt då de som letat sig ut från fox gick för hundratals dollar på ebay.
Han är ett helgon helt enkelt
Nej, men jag tycker att det verkar vara extremt duktig och framförallt väldigt "nära kunden".
Det verkar faktiskt, sjukt nog, som att HTF arrangerar en chat med honom inatt vid femtiden typ. Ni kan ju gå in och fråga om Buffy och Firefly om ni är vakna