Satt och lekte med PS medans Zoë sov och lyckades påta ihop en rätt hygglig avatar av Inara. Ta den som vill ha.

wyndham skrev:För att citera beastie boys: CHECK CHECK CHECK CH-CHECK IT OUT!
Ai skrev:Fick hem Serenity häromdagen och har frossat i två dagar i extramaterial!
Så. Självklart blev det avatarer gjorda när Korvas sov...![]()
![]()
Som vanligt: Ta den som vill ha, men säg gärna till.
Ai skrev:Kom på att den här tråden fanns också - och att dom som kommer hit för Firefly/Serenity antagligen håller sig i denna avdelningen. Så därför: Citat migsjälv från Avatar-tråden!![]()
Ai skrev:Har faktist ingen aning!Nu för tiden dyker det upp sånna konstiga varelser här - sånna som inte sett Buffy och Angel tex! Och ändå reggar sig på ett ställe som heter Buffyforum!
Garim skrev:Du, Ai...
Ai skrev:Garim skrev:Du, Ai...
Jag visste väl att mina stalker-tendencies skulle betala av sig tillsist!
Garim skrev:Ai skrev:Garim skrev:Du, Ai...
Jag visste väl att mina stalker-tendencies skulle betala av sig tillsist!You win!
Ai skrev:Garim skrev:Ai skrev:Garim skrev:Du, Ai...
Jag visste väl att mina stalker-tendencies skulle betala av sig tillsist!You win!
I rule!
wyndham skrev:Vilken samling!
Ai skrev:Nu har jag varit tyst så länge så det är väl förlåtet om jag spammar, va?![]()
caffeineaddict skrev:Absolut! Och de är verkligen tossigt fina!Det där med att bygga upp saker från grunden tycker jag är så imponerande eftersom jag inte fattar alls hur du/man gör.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare