DVD-toppen Vecka 16
1 HARRY POTTER OCH DEN FLAMMANDE BÄGAREN
2 KING KONG
3 Ja' ä inte bitter...
4 KING KONG 2 DISC L.E.
5 SERENITY
6 CORPSE BRIDE
7 INSTÄNGD
8 WALLACE AND GROMIT: VARULVSKANINENS FÖRBANNELSE
9 PISTVAKT
10 OLD BOY - HÄMNDEN
eriked skrev:huh? det är väl inte så konstigt att den (Oldboy) dyker upp där. Den är väl rätt hyllad och så. Nu har jag inte sett den (bör jag det?)
Tufft med Serenty
AKS skrev:Well, topp 10 för en, trots allt, ganska obskyr koreansk film... Det är ju topp *10*. Jag blir så lycklig då jag ser det.
Best Supporting Actress:
SUMMER GLAU
(Serenity)
Illyria skrev:Summer Glau vann en Saturn Award för Serenity!
Velnor skrev:vet inte om det är rätt topic att fråga i men känns onödigt att starta en ny topic om det.
kan man se serenity före man ser firefly s01. har precis köpt filmen och håller på att ladda ner serien, borde man titta på serien först eller har dom "inget" med varandra att göra typ.
Velnor skrev:vet inte om det är rätt topic att fråga i men känns onödigt att starta en ny topic om det.
kan man se serenity före man ser firefly s01. har precis köpt filmen och håller på att ladda ner serien, borde man titta på serien först eller har dom "inget" med varandra att göra typ.
LWes skrev:Ja, absolut. Att se filmen före serien är som att börja med att se Sagan om Konungens Återkommst innan man sett Sagan om Ringen.
Velnor skrev:okej, ni har övertygat mig, får väl vänta någon timme till så jag kan titta på serien istället då ^^
Garim skrev:fripp21: internationellt erkänd? Vad har du hållit hemligt för oss
Illyria skrev:Velnor skrev:okej, ni har övertygat mig, får väl vänta någon timme till så jag kan titta på serien istället då ^^
Väldigt bra val, du kommer inte ångra dig, för det ger verkligen mer att ha sett serien och veta bakgrunden när du ser filmen.
Velnor skrev:
börjat titta avsnitt 2 nu. verkar vara en helt okej serie
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare