Matt skrev:Jag är mest lik Jayne
Jag tänker på storleken på mina överarmar
Ja, när man ser på armarna är det faktisk svårt att hålla isär er

Matt skrev:Jag är mest lik Jayne
Jag tänker på storleken på mina överarmar
mattek72 skrev:Utan att ha sett en sekund på Firefly
noike skrev:mattek72 skrev:Utan att ha sett en sekund på Firefly
<ljudeffekt class="svimmar"> Vaaaa? Är det sant?! Varför?! </ljudeffekt>
Lady_N skrev:Har aldrig sett det här men gjorde det ändå
Zoe (56%) ...now... vem/vad är Zoe?![]()
caffeineaddict skrev:Lady_N skrev:Har aldrig sett det här men gjorde det ändå
Zoe är namnet på världens mest badass soldatkvinna och världens underbaraste lilla bebis.
Lady_N skrev:caffeineaddict skrev:Lady_N skrev:Har aldrig sett det här men gjorde det ändå
Zoe är namnet på världens mest badass soldatkvinna och världens underbaraste lilla bebis.
Oh där ser manär jag hälften badass hälften bebis då alltså?
caffeineaddict skrev:Lady_N skrev:caffeineaddict skrev:Lady_N skrev:Har aldrig sett det här men gjorde det ändå
Testet syftade nog mer på badass-kvinnan än barnet.
Binchy skrev:Lady_N, ingen aning. Finns väl info lite här och var. På imdb.com, finns ju det mesta. Bästa sättet att lära sig mer om dem är ju att se TV-serien. Gillar man Joss dialoger, så gillar man ävern Firefly (har bara sett fyra avsnitt än, but I'm hooked).
Vilket test tog ni på Quizilla. Där fanns ju över hundra tester om Firefly, och sisådär 40 som hette "vilken karaktär är du?" eller något i den stilen.
Lady_N skrev:caffeineaddict skrev:Lady_N skrev:caffeineaddict skrev:Lady_N skrev:Har aldrig sett det här men gjorde det ändå
haha![]()
haha![]()
Världens coolaste baby: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1996 (och ja, hon är döpt efter bad ass soldaten i Firefly!)
Lady_N skrev:neee va sööööt :)
Lady_N skrev:Ai skrev:L_N skrev:caffe skrev:L_N skrev:Oh där ser manär jag hälften badass hälften bebis då alltså?
haha![]()
Världens coolaste baby: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1996 (och ja, hon är döpt efter bad ass soldaten i Firefly!)
neee va sööööt![]()
hur gammal ?
noike skrev:Lady_N skrev:neee va sööööt![]()
GAH! Klipp inte bort [ quote ] i början om du ska ha kvar texten. Det fuckar upp alltihop.
Lady_N skrev:Okej får kikaHmm...ingen aning vilket det va
När är serien ifrån? Går den på tv?
Binchy skrev:Serien gick en säsong 2002-2003. Vet inte om den går på tv, tror inte det.
Ai skrev:Lady_N skrev:Ai skrev:L_N skrev:caffe skrev:L_N skrev:Oh där ser manär jag hälften badass hälften bebis då alltså?
haha![]()
neee va sööööt![]()
hur gammal ?
Nu är hon tio veckor gammal. Född 21/10.
Hoppas jag fick till quote-taggarna, för jag blev också alldeles kallsvettig som noike...![]()
Lady_N skrev:Ai skrev:Lady_N skrev:Ai skrev:L_N skrev:caffe skrev:L_N skrev:Oh där ser manär jag hälften badass hälften bebis då alltså?
haha![]()
neee va sööööt![]()
hur gammal ?
Nu är hon tio veckor gammal. Född 21/10.
Hoppas jag fick till quote-taggarna, för jag blev också alldeles kallsvettig som noike...![]()
gud va mysigt
AKS skrev:Jag blev Inara, men enbart till 59%. Vilket bekräftar mina misstankar om att jag är borderline.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare