åh, summer glau!! me wants!
Glorificus skrev:Hihi, jag kanske skulle posta min dvd till brat med ett "God Gorram Jul", bara för att bevisa att det är omöjligt att vänta om man har möjligheten att se den...
wyndham skrev:Vad glad jag blir att det finns folk med viljestyrka nog att vänta. Själv hoppas jag få med en handfull Serenity-oskulder. Jag gissar att den kommer den 6:e (om den inte får en slumpmässig mitt-i-veckan-premiär), men om det är så illa att det dröjer ytterligare en vecka så blir det iaf ett utmärkt sätt att fira sin födelsedag.
Joss Whedon skrev:Every now and then I’ll watch a DVD and go, “Okay, I blew it. That was a theatrical experience I should have had.” And I made this movie to be big. I made this movie to be enjoyed with a crowd on a big screen. Ultimately, everyone who makes a movie does that, but this specifically was designed to be a grand adventure. And it’s the kind of movie I want people to see on DVD and go, “Man, I wish I’d seen that in the theater.”
brat skrev:Nu i mellandagarna går Serenity i... ingen stad!? Var är de fem kopiorna? Och när kommer någon av dem upp till Umeå??
Om allt vill sig väl så når SERENITY Umeå den 13 jan.
Astoria Cinemas AB | Programavd
wyndham skrev:Mejlade Astoria idag. Det positiva var att jag fick svar på en minut, det negativa var att Serenity inte kommer till Umeå förrän tidigast den 27/1. Känner mig smått uppgiven.
wyndham skrev:Mejlade Astoria idag. Det positiva var att jag fick svar på en minut, det negativa var att Serenity inte kommer till Umeå förrän tidigast den 27/1. Känner mig smått uppgiven.
Matt skrev:Varför inte både en ny serie och en fortstättning på Firefly?
'LWes skrev:Jag vill absolut hellre ha mer av Firefly/Buffy/Angel än en helt ny pryl.
Bättre att hålla sig till det man vet är fantastiskt än att försöka göra någonting nytt som förmodligen inte är lika fantastiskt. Förutom om det är en otäcknad X-Men-serie! Eller om han skulle ta kontroll över BLADE.
Det hade varit![]()
![]()
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare