Stenhårt! Men jag är lite orolig för hur det här kommer att påverka Gunn och Freds förhållande. Hon sa ju till Wes att en av de saker hon älskar hos Gunn är just att han aldrig skulle göra det han nu blev "tvungen" att göra.Fred: No. He's gonna die
Gunn: What do you mean, die?
Fred: I don't know yet. But it's gonna be about pain.
Angel: They talk about me in the chatty rooms?
Fred - "You know what they say about payback? Well, I'm the bitch!"
Binchy skrev:Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.
Garim skrev:Binchy skrev:Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.
Jag kan en del om ämnet, och jag tror de som skrivit/producerat avsnittet gjort sin hemläxa ganska hyfsat... Det är klart "extradimensionellt" är ju lite science fiction (eller fantasy), men det lät vettigt tyckte jag...
Inlägget ovanför, Garim skrev:Jag gillar Fred skarpt! Och jag tyckte det var mycket underhållande med allt fysiksnack... Inte för att jag fattade så mycket, men ändå
Ai skrev:Garim skrev:Binchy skrev:Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.
Jag kan en del om ämnet, och jag tror de som skrivit/producerat avsnittet gjort sin hemläxa ganska hyfsat... Det är klart "extradimensionellt" är ju lite science fiction (eller fantasy), men det lät vettigt tyckte jag...Inlägget ovanför, Garim skrev:Jag gillar Fred skarpt! Och jag tyckte det var mycket underhållande med allt fysiksnack... Inte för att jag fattade så mycket, men ändå
Hihi! Jag älskar motsägelser!![]()
Men ingenjören i mig håller med. Manusavdelningen verkar ha gjort bra reserch. Det låter helt vettigt fram till det extradimensionella.
Garim skrev: Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker
Ai skrev:Garim skrev: Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker
Samma här - man är väl ingen NÖRD heller!!![]()
*konstaterade hon stolt och gjorde sitt 4096:e inlägg på ett forum dedikerat till en tv-serie om en blondin som trycker träpinnar i bröstet på vampyrer....*
Garim skrev:Ai skrev:Garim skrev: Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker
Samma här - man är väl ingen NÖRD heller!!![]()
*konstaterade hon stolt och gjorde sitt 4096:e inlägg på ett forum dedikerat till en tv-serie om en blondin som trycker träpinnar i bröstet på vampyrer....*
ROFL! Precis! Fan, ingen fattar vad man pratar om på jobbetVadå snart 40? Hört talas om Buffy? nehej... Firefly då? nähä... Ok... Vi pratar väl jobb då
MiaMaria skrev:Ett ok avsnitt, lite kul med chattyroom. Tycker att Connor känns så ung så jag förstår inte hur det skulle kunna fungera med Cordelia, men så gick hon ju tillbaka till hotellet nu. Undrar vad Angel svarar på hennes fråga, men det får jag se imorgon (hämtar ju barn på dagis när Angel går, och det är skönt att se att fler har lite svårt att förklara sitt intresse för konstiga serier för arbetskamrater som inte förstår storheten i dem)
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare