noike skrev:Han började med det i måndags. Eller var det redan förra veckan? Det var det nog.
Då var det bara helt obesvarde trådar, oberoende av kronologi. Git yo' facts straight, bubba!
noike skrev:Han började med det i måndags. Eller var det redan förra veckan? Det var det nog.
adolvsson skrev:noike skrev:Han började med det i måndags. Eller var det redan förra veckan? Det var det nog.
Då var det bara helt obesvarde trådar, oberoende av kronologi. Git yo' facts straight, bubba!
noike skrev:Fortfarande väldigt gamla saker, så dina fakta är inte värda mycket.
Tinwiel skrev:Jag kanske ska bekänna också, att jag, liksom Tob, är buffanatiker först och främst, jag gillar Angel också men inte på samma sätt. Buffy har en speciellt stämning och huvudkaraktärerna där är helt underbara (där snackar vi "chemistry" mellan karaktärerna! ). Det finns också många avsnitt av Angel, speciellt i säsong 1&2 som är rätt så tråkiga. Jaja, så tycker jag i alla fall, ni får gärna trasha mig nu..
latarmig skrev:Välkommen Tinwiel.
[...]
Du nämnde Tob, är du en kompis till honom?
Tob skrev:Inte vad jag vet. Han höll nog med mig angeånde Buffy vs Angel, jag var nog den ende som pratade om vad jag tycker om serierna.
Tinwiel skrev:Nej nej, jag är inte kompis med honom, men han är säkert trevlig!Jag läste vad han skrev bara och höll med honom... så var det.
Tinwiel skrev:Intressanta inlägg allihop, förresten, jag fick nåt att fundera på, och det kan ligga nåt i det ni säger. Kanske lite väl långsökt från Angel-författarnas sida, men det kan ha varit så dom tänkt. Tanken på att gänget fick brottas med gråskalan mellan gott och ont var intressant, men men, kanske det kunde det ha lösts på nåt annat sätt... Även om dom sista avsnitten på säsongen inte är mina favoriter direkt, så var man ju tvungen tänka efter lite, och hjärngympa är ju positivt. Att jag dessutom var tvungen att släppa på mina slackerregler och skriva ett inlägg för att fråga mera erfarna "buffsters" om hjälp med slutsatserna, ja, det var ju också positivt och bra.*fjäskar* Man vill ju inte bli kallad "Demon fodder" i resten av sitt forumliv.. Vad betyder fodder förresten? Jag tvivlar på att det är nånting positivt..
Tinwiel skrev:Att jag dessutom var tvungen att släppa på mina slackerregler och skriva ett inlägg för att fråga mera erfarna "buffsters" om hjälp med slutsatserna, ja, det var ju också positivt och bra.
Tinwiel skrev:Edit: Är jag inte ung och oförstörd nu då?!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare