Angel: 4th - after Luge
gollum skrev:Efter att ha skrivit ikapp mig om tre avsnitt känns det som att jag är ensam kvar i om(ny)kollen. Synd. Jag kör väl på så länge får vi se vilka tillrop man får. ;)
noike skrev:gollum skrev:Efter att ha skrivit ikapp mig om tre avsnitt känns det som att jag är ensam kvar i om(ny)kollen. Synd. Jag kör väl på så länge får vi se vilka tillrop man får.![]()
Jag tittar på Angel, Buffy s4 såg jag alldeles för nyss. Det här kunde jag inte se. Det där om att det är ett av det sämsta tänker jag inte repetera igen, känns som om jag har sagt det lite för många gånger.
gollum skrev:Man ska heller inte glömma att det är kul att få sina inlägg kommenterade, eller hur?
CORDELIA: You so don’t want this guy fixated on you. What is stalking nowadays – the third most popular sport among men?
ANGEL: Fourth after luge.
CORDELIA: What is it about Melissa that got him to go all O.J. on her?
Angel 1.04 skrev:ANGEL: This guy is too messed up to deal with a real woman and he can’t stand that. So he creates a fantasy about a girl he barely knows.
Men jag vet inte, det känns för... platt. Boreanaz ger inget liv åt det där, eller så är det inte skrivet tillräckligt väl - som om de inte ville köra för mycket på Buffy/Angelvinkeln så här tidigt i crossovern, men samtidigt inte kunde låta det vara okommenterat heller. Nåja.Buffy 3.12 skrev:ANGEL: I watched you, and I saw you called. It was a bright afternoon out in front of your school. You walked down the steps... and... and I loved you.
Cordelia: What is stalking nowadays – the third most popular sport among men?
Angel: Fourth – after luge.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare