AKS skrev:Nej, nej... Man börjar med Macbeth eller King Lear. *tillber*
"by the pricking of my thumbs something wicked this way comes"
...och där tänker jag genast på Agatha Christies deckare med samma namn...

AKS skrev:Nej, nej... Man börjar med Macbeth eller King Lear. *tillber*
"by the pricking of my thumbs something wicked this way comes"
ftwtysken skrev:Grejjen att man först tycker lite synd om Marcie, för att sedan förstå att hon är precis psycho, till att bli osynlig lönnmördare funkar jättebra i min bok....
Research Boy comes through with the knowledge!
gaspode skrev:nu tänkte jag igen skriva att ingen kommenterat, men madskellig är lite före igen
ANGEL: Oh, I don't know. Looking in the mirror everyday and seeing nothing there... It's an overrated pleasure.
Have a nice day.
Xander: Maybe it's a vampire bat?
gollum skrev:Inte lika bra som Nightmares, men serien har definitivt ökat farten och skruvat till intrigerna så att det ställer högre krav på vår perceptionsförmåga.
FBI-inblandningen tycker jag är hysteriskt rolig och en tydlig känga åt många håll. Så stereotypa varelser ochHave a nice day.Jättebra!
FBI-killarna är inte ett dugg intresserade av Buffy eller Cordelia. De är fortfarande utanför och måste klara sig själva. Cordelia fortsätter kalla Buffy & The Slayerettes "a social leper colony" - men vad stora världen anbelangar hör hon också dit.WILLOW: Oh, my God! 'Have a nice summer. Have a nice summer.' This girl had no friends at all.
GILES: Uh, once again I teeter at the precipice of the generation gap.
BUFFY: 'Have a nice summer' is what you write when you have nothing to say.
ftwtysken skrev:Och så älskar jag, som vanligt, Xanders stämningdödarrepliker....
Som den om "vampirebats"
gollum skrev:Jag skrattar mer och mer åt Xander för varje avsnitt. Han har i flera fall de mest underfundiga replikerna av alla:
Citat:
Xander: Maybe it's a vampire bat?
MissKittyFantastico skrev:Sorry!![]()
Jag kan inte låta bli att prata sönder avsnitten. Nästa gång ska jag vara jättejättetyst.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare