Ai skrev:...för att inte tala om Sexig Xander i ultrarapid, gåendes över skolgården ....
What she said!

ja jag vet länge sedan- men det tål definitivt att upprepas..
Ai skrev:...för att inte tala om Sexig Xander i ultrarapid, gåendes över skolgården ....
noike skrev:gollum skrev:Eller varför Giles skulle ha ett låsbart rum med gallerdörrar i biblioteket för den delen.
Jadu. Det är en väldigt bra fråga, och det fin ns väl inget egentligt svar på den. Jag antar att förr i tiden så var biblioteket väldigt populärt -- till skillnad från nu -- och de var tvugna att låsa in vissa böcker.
noike skrev:Men iu sådana fall, varför är det inte låst i vanliga fall? Gallerdörren står ju öppen 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan utom vid högtidliga tillfällen när de behöver låsa in någon.
Murnau skrev:noike skrev:Men iu sådana fall, varför är det inte låst i vanliga fall? Gallerdörren står ju öppen 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan utom vid högtidliga tillfällen när de behöver låsa in någon.
Det är däremot en väldigt bra fråga. Det är väl dessutom ganska oansvarigt att ha dörren öppen med tanke på alla vapen som finns därinne, och alla Hellmouthhöga tonåringar som springer omkring utanför.
A bear skrev:(Vilket ger frågan - vad gjorde Xander på biblioteket i "Welcome to the Hellmouth"?)
makane skrev:Och det känns lite fånigt att erkänna det med Xander är SJUKT snygg med sin hyena blick.
gaspode skrev:Det här var riktigt dåligt. Jag tycker nog att det var sämre än Teachers Pet, inga små höjdare som lyfter avsnittet något ens.
Några småroliga grejer finns det väl alltid men...
The kid is fat.
konstant skrev:Men, här kommer några störigheter: de coola kidsen som dyker upp från ingenstans och försvinner sedan. [...] Även lite konstigt att de coola kidsen inte verkar ha någon koppling alls till Cordy, som ändå ska vara balens drottning osv. Jag menar, hur cool kan man vara om man inte är kompis med henne?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare